UAB „Omnitel“ marketingo triukas, atrodo bus nepavykęs

cal2009-03-10  tagŽymos: ,   Paskelbta kategorijose Menas žinoti

mobilusNesenai grant.lt rašė, apie UAB „Omnitel“ savo klientams pasiūlytus (arba tinkamiau būtų sakyti – vienašališkai primestus) naujus mokėjimo planus, kur vidutinė 2008 metų, 1 mėnesio sąskaitos sumą, staiga tapo minimalia, kurią abonentas turėtų mokėti UAB „Omnitel“ kiekvieną mėnesį. Už šią sumą UAB „Omnitel“ suteikė nuo 50 % daugiau pokalbių, visiškai nepaklaususi ar klientui to reikia.

Ne nuostabu, kad po tokio mobiliojo ryšio operatoriaus pasiūlymo, atsirado daug klientų, kuriems tokia UAB „Omnitel“ savivalė visiškai nepatiko. Ekonominiu sunkmečiu daugelis iš mūsų priversti taupyti. Taigi, taupoma ir mobiliojo ryšio sąskaita. O toks UAB „Omnitel“ marketingo žingsnis, nubraukė bet kokius planus, sutaupyti.

Kadangi, UAB „Omnitel“, vienašališkai nutarė pakeisti mokėjimo planus, visiems laimingiesiems, kurie gavo „asmeninį“ UAB „Omnitel“ pasiūlymą, atsirado galimybė nutraukti pasirašytą sutartį, net jei ji dar ir nepasibaigus bei nemokėti numatytų netęsybų. Tai numato Lietuvos Respublikos Ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2005 m. gruodžio 23 d. Nr. 1V-1160 įsakymu patvirtintų Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių 12 punkto nuostatos:

„Sutartį abonentas turi teisę nutraukti anksčiau laiko, jei Teikėjas pakeičia Sutarties sąlygas, padidina Sutartyje nurodytų Paslaugų kainas arba iš esmės pažeidžia Sutartį. Apie Sutarties sąlygų pakeitimus ir Paslaugų kainų padidinimą abonentui pranešama iš anksto, ne vėliau kaip prieš 1 mėnesį, ir kartu pranešama apie jo teisę be jokių netęsybų dėl priešlaikinio Sutarties nutraukimo nutraukti Sutartį, jei naujosios Sutarties sąlygos ar Paslaugų kainos jam nepriimtinos. Jei abonentas šiame punkte nurodytu atveju nutraukia Sutartį, Teikėjas neturi teisės taikyti abonentui netęsybų dėl priešlaikinio Sutarties nutraukimo.“

Kiek tokių suskubusių pasinaudoti tokia teise yra šiandien – kol kas dar sunku pasakyti. Yra nemaža dalis, kurie vis dar nesiryžta perkelti numerių pas kitą operatorių, tačiau jau spėjo apskųsti tokią UAB „Omnitel“ savivalę, vartotojo teises ginančioms organizacijoms.

Patys UAB „Omnitel“ atstovai, kol kas vis dar oficialiai gina, kompanijos pozicijas „asmeninių“ mokėjimo planų atžvilgiu, tačiau atsakomieji UAB „Omnitel“ veiksmai į kilusį nepasitenkinimą, sako ką kitą. Po paskutinio delfi.lt straipsnio apie tokią UAB „Omnitel“ marketingo strategiją, sujudo ir UAB „Omnitel“ atstovai. Buvo matyti kaip kruopščiai jie išanalizavo kiekvieną rimtesnį komentarą ir kaip beviltiškai bandė sustabdyti pasipiktinusių klientų pasisakymus. TeliaSoner’os IP adresai aplankė kiekvieną komentaruose parašytą nuorodą, buvo perskaityti visi straipsniai ir visi komentarai ta tema. Buvo galima numatyti, kad kažkoks sprendimas iš UAB „Omnitel“ turėtų būti.

Galutinai tuo teko įsitikinti šiandien. Gerokai po pietų, sulaukiau malonaus skambučio iš UAB „Omnitel“. Malonus moteriškas balsas, mandagiai pasidomėjo, ar kas nors susisiekė su manim dėl man pasiūlyto „Asmeninio“ plano. Išgirdusi mano neigiamą atsakymą, pašnekovė patarė palaukt iki savaitės galo ir patikino, jog kaip tik dabar UAB „Omnitel“ priima tam tikrus sprendimus, dėl naujųjų mokėjimo planų. Taigi, liko porą dienelių ir turėsim šiokią tokią atomazgą. Pažiūrėsim kuo baigsis, šis, švelniai tariant, neįprastas, marketingo triukas.

Prisipažinsiu atvirai… nelabai įsivaizduoju ką, apsisprendusiems išeiti pas kitą operatorių, klientams, UAB „Omnitel“, turėtų dabar pasiūlyti, kad jie liktų su šia kompanija. Milžiniškas nuolaidas? Daug nemokamų pokalbių? Mobilųjį telefoną? O gal viską kartu?

Bijau, kad iš netinkamu laiku pasirinktos gal ir geros marketingo strategijos, UAB „Omnitel“ nieko gero neišeis. Dabar jau gali būti ir per vėlu ką nors keisti. O jei norės išlaikyti dar esamus klientus, turės gerokai pakoreguoti savo marketingines idėjas. Juolab, kad ir kiti operatoriai nesnaudžia. Asmeniškai, per 2 savaites, gavau 2 pasiūlymus iš UAB „Bitė Lietuva“, iš kurių antrasis jau buvo gerokai atpigusiais tarifais. Taip pat sulaukiau ir labai viliojančio pasiūlymo iš UAB „Tele2″. Šypseną sukėlė ir vieno operatoriaus reklama, kur atvirai šaipomasi iš UAB „Omnitel“ pasiūlymų ir kviečiama pasirinkti teisingą mobiliojo ryšio operatorių.

Na, ką… belieka laukti savaitės galo ir UAB „Omnitel“ sprendimų, apie kuriuos būtinai pasistengsiu informuoti ir grant.lt lankytojus.

Iki greito susirašymo.

Komentarų: 12

  1. Vytautas - 2009-03-12

    Su didžiausiu nekantrumu laukiu atomazgos, nes man pasiūlytas „Asmeninis“ planas taip pat neatitinka mano poreikių. Jau planavau pereiti pas Teledemą, bet gal dar kelias dienas palauksiu :) Šiaip bendrai paėmus Omnitel ryšio ir aptarnavimo kokybe esu patenkintas, bet po ~12 metų vienašališkai nutraukiamos sutartys bei per prievartą brukamas man nenaudingas planas užknisa.

    [Atsakyti]

  2. LL - 2009-03-12

    Realiai juo išgelbėti gali tik atgaila ir dovanėlės.

    Po 12 metų Omny su keturiais numeriais siūloma grįžti į praeitį – aš to nenoriu.

    Todėl eina jie NAFIK arba tegul pasiūlo pvz. naują gerą telefoną dovanų. Tada aš pamiršiu jų kliedesius…

    [Atsakyti]

  3. AZ - 2009-03-12

    As irgi buvau Omni abonentu arti 10 metu. Kol kas neturejau ne vieno priekaisto nei del paslaugu kokybes nei del kainu, joks operatorius nebutu suviliojes. Staiga per 1 men visas mano poziuris apsiverte aukstyn kojom ir 10 metu mano lojalumo nuejo patys zino kur. As net nusiteikes bet kuriam KITAM operatoriui moket brangiau (taip butent), bet nesert sitos bendroves uz toki poziuri i savo atseit „lojalius“ klientus. Taip gerbiamieji, pinigai versle dar ne viskas, yra dar ir reputacija bei poziuris i klienta.

    [Atsakyti]

  4. klientas - 2009-03-12

    Omnis su planu Asmeninis paprasciausiai nori uzsitikrinti 2008 m. pajamas.Ekonomines krizes akivaizdoje ju vadovai suprato apie nenumaldoma pajamu sumazejima 2009m (bankrutuoja imones, apkarpomi biudzetai, masiniai darbuotoju atleidimai…), todel sugalvojo plana-chuligana. Tai bus uztikrinamos stabilios bendroves pajamos be jokio galvos skausmo. Taciau „protingieji“ nepagalvojo apie pasalinius veiksnius, del kuriu Omnitel neteks daugelio klientu, bus suterstas tiek metu puoseletas vardas. O jo atstatymui prireiks dauglaiko ir dar daugiau investicijų.

    [Atsakyti]

  5. nustebusi - 2009-03-12

    omnitelis, kaip Omnitelis. Kodel jie nusprende taip daryti, manau paaiskinama loginiais verslo principais, turint omeny ir ekomonika ir is esmes situacija rinkoje. Tai issukis konkurentams, kurie dabar be abejones bandys karstiliogiskai persivilioti pas save klientu, taciau… kaip? siulys mazesnius tarifus? ir ka? Sklinda gandai, kad Bites finansine situacija labai silpna, todel jie zaidzia su ugnimi. Tele2 kaip visada agresyvus, bet jie turi ivaizdi, del kurio dauguma verslo zmoniu pas juos nepereis is principo. Jie ta zino. Visi ta zino.

    Beje, del Bites labai nusivyliau, suzinojusi, kad jie dabar skleidzia visokius gandus apie omnitel, kurie neatitinka realybes. pvz, kad asmeniniuose planuose numatyti pokalbiai tik tarp omnitel klientu. Arba tai, kad asmeniniu vartotojams bus taikomas sujungimo mokestis. Abu sie melai yra visiskos nesamones, todel Bite, mano poziuriu, atvirai meluodmama rodo nepagarba ne tik konkurentams, bet ir potencialiems klientams…

    [Atsakyti]

  6. klientė - 2009-03-12

    Aš tai perėjau į Bitę, ir esu apstulbinta aptarnavimo kokybės!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    [Atsakyti]

  7. jau buves omni klientas - 2009-03-12

    po penkiu metu prabuves omni isejau i bite,cia nors poziuris i klienta yra atitinkantis sunkmeti ir leidziantis paciam klientui spresti kiek gali isleisti pinigu mobiliam rysiui

    [Atsakyti]

  8. TOnustebusi - 2009-03-12

    O is ko matosi pasiulyme, kad sujungimo mokescio nebus ir kad nurodyti tarifai bus taikomi i visus tinklus a? Apie bet kuri plana galima viesai pasiziuret info, o kur pasiziuret apie „asmenini“? Ir kaip paskui irodinet savo teisuma turint vieninteli reklamini bukleta be datos be paraso net be atsakingo asmens rekvizitu kuri jie vadina oficialiu pranesimu.

    [Atsakyti]

  9. Jomajo - 2009-03-12

    Laukit laukit Omnitel sprendimu, man atrodo savaitgali kaip ir baigiasi menuo per kuri galima nutraukti sutarti del pakeitimu nemokant netesybu.

    [Atsakyti]

  10. omnitel vartotoja - 2009-03-12

    ir mums pasiule si plana. Aisku pasipiktinom. Morejom nutraukti sutarti, Omnitel nesitiko, pasake, kad mokekit netesybas. Kai pasakiau, kad mums nepriklauso netesybos, tai pasake, turesit sumoketi nuostolius todel, kad pasiemet du telefonus pritaikant nuolaidas. Jie vistiek ka nors ismasto ir jie galvoja, kad mes mes jiems atklisim tuoj tas netesybas ar padengsim ju nuostolius.Apsurdas.Norim kuo greiciau nutraukti su jais sutarti.
    Lauksim galutiniu rezultatu. Girdejau, kad omnitelis ruosia kazkokias akcija, jiems dabar nebera kur dingti, ispaude juos i kampa.

    [Atsakyti]

  11. Ani - 2009-03-12

    Neperskaičiau niekur ir negirdėjau, kad Bitė oficialiai ar neoficialiai taip smeižtų Omnitel ir kliedėtų tokias nesąmones. O kuo Tele 2 agresyvus!? Savo 18 centų ir tragiška aptarnavimo kokybe ir ryšiu?! Kad Bitės prasta finansinė padėtis tai tik Omnitel ir skleidžia tokius gandus. Ar matėte Bitės finansinius rodiklius praeitų metų? Aš mačiau, bet jokio minuso ten nėra… Aš kalbu Bitėje „non stop“ ir esu labai patenkinta tiek ryšio, tiek klientų aptarnavimo kokybe :)

    [Atsakyti]

  12. jonas - 2009-03-12

    isbuvau omnitelije 10 metu,noriu ir atsisakyt ju paslaugu ir pereit i Tele2,man pasake grazint nuolaida uz tel.319 lt.labai naivus jie kad grazinsiu tel jau nauduotas 11 menesiu o praso kaip uz nauja.tele2 pasiule gera plana,ir tuo labiau nera jokiu menesiniu mokesciu uz aparata, o omnitelis isvis nagli pasidare.tele2 dar ir premija duoda uz atsiliepta skambuti.

    [Atsakyti]

Rašyti komentarą