UAB „Bitė Lietuva“ marketingas kyla į paskutinį šturmą

cal2009-03-30  tagŽymos: ,   Paskelbta kategorijose Menas žinoti

bites_reklamaBeveik visą paskutinį mėnesį stebim UAB „Bitė Lietuva“ reklamas, siūlančias pasirinkti operatorių, kuris nevaržo mūsų laisvės. Ir nors tiesiogiai nebuvo paminėtas UAB „Omnitel“ vardas, tačiau aiškesnių užuominų, kas tas operatorius, varžantis mūsų laisvę, nereikėjo. Viskas buvo aišku kaip ant delno.

Likus dviem dienom iki balandžio 1-osios (o tai yra ta data, iki kurios visi pasilikę su UAB „Omnitel“ jau nebegalės, nemokėdami netęsybų, nutraukt sutarčių), UAB „Bitė Lietuva“ perėjo, matyt, į paskutinę agresyvios marketingo strategijos stadiją. „Nebijok. Drąsiai pereik į Bitę. Be jokių baudų.“ skelbia paskutinė UAB „Bitė Lietuva“ reklama.

Konkurencija geras dalykas. Ypač vartotojams. Tačiau, tokia agresyvi marketingo strategija, nukreipta prieš vieną iš tiesioginių konkurentų..? Darosi kažkaip nejauku. Suprantu, kai operatoriai konkuruoja tarpusavyje, tai sveikintina ir pagirtina, tačiau kai reklama nukreipiama tik prieš vieną iš rinkos dalyvių, tai jau darosi panašiau ne į sveiką konkurenciją, bet į puolimą. Iš to gal ir laimės klientai, tačiau ar tai bus į naudą mobiliojo ryšio rinkai – galime tik paspėlioti. Bet kuriuo atveju, kalčiausia turbūt vis tik lieka pati UAB „Omnitel“, priimdama tokius neapgalvotus sprendimus, esamuoju laiku. Ir nors dabar jau nebeslepiama, kad bandoma atitaisyti padarytą klaidą (klientams siūlomi lankstesni mokėjimo planai), tačiau aišku, kad tam trūksta ir pasirengimo, ir laiko. Apimti vos ne masinės psichozės klientai bėga ir jų sustabdyti, taip kaip norėtųsi UAB „Omnitel“ – nepavyksta. Įdomu bus sulaukti informacijos apie abonentinių numerių migraciją tarp ryšio operatorių per 2009 m. kovo mėn. Manau, skaičiai bus gana įdomūs.

Keistoka, kad UAB „Tele2″, blankiai atrodo šioje situacijoje. Šios bendrovės tarsi negirdėti, ji tarsi nedalyvautų šiame mūšyje. Pasirodė porą straipsnių, apie kaltinimus UAB „Omnitel“ ir tuo atrodo baigėsi UAB „Tele2″ atsakas į „Asmeninius“ planus. Matyt, UAB „Tele2″ nusprendė pataupyti ir taip aktyviai nesireklamuoti, kad išskėstomis rankomis laukia visų tų, kurie nepatenkinti „Asmeniniais“ UAB „Omnitel“ planais. O gal nėra tokia tikra, kaip UAB „Bitė Lietuva“, kad klientams nutraukusiems sutartis ir perėjus į jų tinklą, nereikės mokėti visokių baudų, netęsybų ir priskaičiuotų naudų?

Liko dar dvi dienos… Visi neapsisprendę, dar gali susivilioti UAB „Bitė Lietuva“ pasiūlymais arba priimti palankesnį pasiūlymą iš UAB „Omnitel“ ir likti su šiuo operatoriumi. Bet kuriuo atveju, norisi tikėti, kad mobiliojo ryšio operatorių karas mirtinai nesmogs nė vienam, o iš viso to sukelto ažiotažo, kai kas rimtai pasimokys, kai kas pasipelnys, o visiems mobiliojo ryšio vartotojams viskas išeis tik į naudą.

Komentarų: 3

  1. Vytautas - 2009-03-30

    Bite tik rekaloti tesugeba, o geresnio vis tiek nieko nepasiulo.

    [Atsakyti]

  2. dainius - 2009-04-06

    isties bite budama tokia agresyvi, bet turedama toki gana silpna pasiulyma, kelia rimtu itarimu – labai jau desperatiskai atrodo.. vis dazniau girdisi kalbos, kad jiems su finansai nelabai gera padetis.. tai gal cia paskutinis sansas issigelbeti..

    [Atsakyti]

  3. D. - 2009-04-22

    Radau puikią Katkevičiaus citatą dėl Bitės reklamų:)

    Beslankiodamas galvojau, kaip čia „Omnitel“ galėtų atsikirsti „Bitei“ dėl panteriškai-katiškų reklaminių užvažiavimų. Šovė į galvą, kad visai mintis būtų pasitelkti gabaliuką iš animacinio filmuko apie Mikę Pūkuotuką. Tą, kur Mikė sako Knysliukui: „Aš supratau, Knysliuk. Čia neteisingos bitės, jos neša neteisingą medų.“ Ir „tagline“ – „Nepasitikėkite aklai kiekviena bite, siūlančia medaus.“

    http://vklase.livejournal.com/123511.html

    [Atsakyti]

Rašyti komentarą