UAB „Omnitel“ atsigręžė į klientus

cal2009-06-04  tagŽymos:   Paskelbta kategorijose Menas žinoti

mobilePo nevykusio marketinginio triuko visus priversti mokėti tiek, kiek buvo sumokėta praeitais metais, UAB „Omnitel“ bando susigrąžinti prarastas pozicijas rinkoje ir visus asmeninio plano turėtojus, džiugina akcijomis.

Štai 2009-06-01 pasirodė pranešimas, kad visus tris vasaros mėnesius, plano „Asmeninis“ vartotojai, „Omnitel“ tinkle galės kalbėti visiškai nemokamai. Deja, nors pokalbiai „Omnitel“ tinkle ir nemokami, sąskaitą vartotojai vistiek gaus, net jei ir kalbės tik su UAB „Omnitel“ abonentais. Pagal mokėjimo plano „Asmeninis“ sąlygas, abonentai gaus minimalaus mėnesinio mokesčio dydžio sąskaitą. Taigi, teorija paprasta – pokalbiai nemokami, tačiau mokėti vistiek reikės… Keistokai skamba.

Šiandien pasirodė ir dar vienas UAB „Omnitel“ pranešimas, kad visiems netekusiems darbo UAB „Omnitel“ abonentams, kurie naudojasi planu „Asmeninis“, bus suteikiama iki 6 mėn. nemokamų pokalbių į visus tinklus – po 120 min. per mėnesį. Tokie pasiūlymai bus pradėti teikti nuo 2009-06-09. Pasak, to paties pranešimo, tereikės pateikti tik Darbo biržos išduotą pažymą, jog klientas yra bedarbis. Skamba visai neblogai. Tačiau, pažįstant UAB „Omnitel“, iškart kyla nemažai klausimų. Pavyzdžiui, ar tas pakeistas planas įsiskaičiuos į sutarties laikotarpį ar sutartis prasitęs tiek, kiek laiko bus nesinaudota iki šiol turimu „Asmeniniu“ planu? O kokie bus kitų paslaugų tarifai? Bet kuriuo atveju, manau, kad nepavyks taip lengvai atsisakyti UAB „Omnitel“ sąskaitų ir nors litas ar du vistiek turės būti sumokėti. Ypač turint omenyje, kaip UAB „Omnitel“ mėgsta paskaičiuoti sąskaitas.

Akcijos lieka akcijomis. Jos ateina ir praeina. O prarastą klientų pasitikėjimą ne taip lengva susigrąžinti. Pradžiai, visai neblogai būtų įsivesti teisingą ir tikslų sąskaitų apskaičiavimą, kad klientai neturėtų priekaištų dėl iš nežinia kur atsiradusių sumų sąskaitose. O vėliau jau galima būtų galvoti ir apie patrauklius pasiūlymus.

Na, bet iniciatyva sveikintina. Gal ir kiti operatoriai paseks UAB „Omnitel“ pavyzdžiu ir atsižvelgs į esamą laikmetį ir sunkią klientų padėtį?

Vienas komentaras

  1. bevardo - 2009-06-10

    Tik kartą buvau abonentu. Man labiau patinka laisvė, todėl naudojuosi išankstinio mokėjimo paslaugomis, taip galiu efektyviai reguliuoti išlaidas.

    [Atsakyti]

Rašyti komentarą