Lietuviško e-marketingo ypatumai
2009-07-07
Žymos: Internetas, Marketingas Paskelbta kategorijose Menas žinoti
Lietuviško e-marketingo ypatumai dažnai nustebina savo sprendimais. Štai, kad ir šiandien gautas el. laiškas.
Viskas prasidėjo nuo vienos skolų išieškojimo bendrovės laiško, visiškai viešai išsiųsto 680-čiai adresatų.
Po to, vienos įmonės vadybininkė, kuriai teko garbės pakliūti tarp 680 gavėjų, pasielgė arba labai neapdairiai, arba pakankamai (nors ne iki galo) sumaniai: sukūrė komercinį pasiūlymą ir taip pat išsiuntė visiems adresatams, kuriems buvo siųstas ir pirmasis laiškas.
Jei tai įvyko sąmoningai, tai vadybininkės laiškas skamba per daug suasmenintai, todėl didelio efekto tikėtis neverta. Na, o jei tai įvyko netyčia – tuomet tai tik dar kartą įrodo, kad internetas tai taip pat ta priemonė, kuria reikia mokėti naudotis ir su kuria reikia elgtis atsargiai.
Kita vertus, nelabai tikėtina, kad visi adresatai sutiko gauti pirmąjį el. laišką, jau nekalbant apie antrąjį. Todėl visą šį reikalą, visų pirma galima laikyti tipišku šiukšlinimu elektroninėje erdvėje (angl. SPAM).
Kiti kategorijos įrašai:
- Lietuvoje išrastas judančio žmogaus tapatybės identifikavimo prietaisas
2013-01-28 0
- Neradę IT specialistų Lietuvoje, darbuotojų ieškos ir užsienyje
2012-07-27 0
- TEO LT padidino mokestį už internetą. Vartotojai gali nutraukti sutartis be netesybų
2012-04-04 1
- Kas tikrai pirmiausia Omnitel?
2011-06-17 6
Komentuoti