Apie bankų bendravimą su klientais
2010-02-24 Žymos: Bankai Paskelbta kategorijose Naujienos trumpai
„Bankų verslo pagrindas yra tarpusavio pasitikėjimas. Problemas pirmiausia siekiama spręsti, o susitikus tai padaryti geriausia. Bendravimas tik raštu reiškia, kad tarpusavio santykiams jau kažkas negerai.“
Lietuvos bankų asociacijos prezidentas Stasys Kropas, delfi.lt, 2010-02-24
Nežinia kaip gerbiamas S. Kropas įsivaizduoja teisinę valstybę, tačiau paprastai tokioje tik bendravimas raštu yra pripažįstamas kaip juridinę ir teisinę galią turintis. Ypač kai tvarkomi finansiniai klausimai. Žodžių juk prie bylos nepridėsi. Be to, aptarnaujantis vadybininkas žodžiu gali pasakyti kas tik jam šauna į galvą, tačiau kol visa tai nėra patvirtinta vadovų parašais – tai paprasčiausios nereikšmingos kalbos. O jei jau taip propaguojamas pasitikėjimas, kodėl tuomet nei vienas bankas neskolina nei lito, kol nėra pasirašoma kreditavimo sutartis?
Kiti kategorijos įrašai:
- Atsinaujinanti energetika Lietuvoje brangesnė už įprastąją 2011-07-29 10
- Skype vėl nebeveikia 2011-03-30 3
- Estija žengė absurdišką žingsnį duomenų apsaugoje 2011-01-31 0
- Mes irgi skaitome tinklaraščius 2011-01-09 0
Komentuoti