Lietuviško e-marketingo ypatumai

cal2009-07-07  tagŽymos: ,   Paskelbta kategorijose Menas žinoti

Lietuviško e-marketingo ypatumai dažnai nustebina savo sprendimais. Štai, kad ir šiandien gautas el. laiškas.

Viskas prasidėjo nuo vienos skolų išieškojimo bendrovės laiško, visiškai viešai išsiųsto 680-čiai adresatų.

laiskaslaiskas2

Po to, vienos įmonės vadybininkė, kuriai teko garbės pakliūti tarp 680 gavėjų, pasielgė arba labai neapdairiai, arba pakankamai (nors ne iki galo) sumaniai: sukūrė komercinį pasiūlymą ir taip pat išsiuntė visiems adresatams, kuriems buvo siųstas ir pirmasis laiškas.

laiskas3

Jei tai įvyko sąmoningai, tai vadybininkės laiškas skamba per daug suasmenintai, todėl didelio efekto tikėtis neverta. Na, o jei tai įvyko netyčia – tuomet tai tik dar kartą įrodo, kad internetas tai taip pat ta priemonė, kuria reikia mokėti naudotis ir su kuria reikia elgtis atsargiai.

Kita vertus, nelabai tikėtina, kad visi adresatai sutiko gauti pirmąjį el. laišką, jau nekalbant apie antrąjį. Todėl visą šį reikalą, visų pirma galima laikyti tipišku šiukšlinimu elektroninėje erdvėje (angl. SPAM).

Rašyti komentarą