UAB Omnitel įveda skolos administravimo mokestį
2009-10-12 Žymos: Mokesčiai, Omnitel Paskelbta kategorijose Naujienos trumpai
Nuo 2009 m. lapkričio 1 d., telekomunikacijų bendrovė UAB „Omnitel“ įveda skolos administravimo mokestį, kurio dydis – 11 Lt su PVM. Jį teks mokėti visiems, kuriems dėl neapmokėtos sąskaitos bus apribotas paslaugų teikimas. Paprastai tai įvyksta tuomet, kai sąskaitą vėluojama apmokėti 3-5 dienas.
Ką gi… jaučiasi, kas valdo Lietuvos telekomunikacijų rinką, nes vos prieš keletą mėnesių tokį mokestį pradėjo taikyti ir AB „Teo“. Tiesa, pastaroji taiko tik 5 Lt. dydžio skolos administravimo mokestį.
P. S. UAB „Omnitel“ net nuorodoje paskelbto teksto nebesugebėjo taisyklingai lietuviškai parašyt. Matyt taip džiaugėsi, kad pagaliau galės pasipelnyti nemokių klientų sąskaitų, kad ne lietuvių kalba buvo galvoje. Štai ir išgaravo visas solidarumas su netekusiais darbo.
Kiti kategorijos įrašai:
- Atsinaujinanti energetika Lietuvoje brangesnė už įprastąją 2011-07-29 10
- Skype vėl nebeveikia 2011-03-30 3
- Estija žengė absurdišką žingsnį duomenų apsaugoje 2011-01-31 0
- Mes irgi skaitome tinklaraščius 2011-01-09 0
Komentarų: 5
Daiva - 2009-10-13
sveiki,
ačiū už pastabas. Tik norėčiau paaiškinti, kad tai nėra naujas mokestis – toks pats, 11 litų, mokestis, tik kitaip vadintas (antrinio įjungimo po skolos mokestis), visada buvo taikomas klientams, kurie vėluodavo apmokėti sąskaitą. Šis mokestis yra įprastas telekomunikacijų rinkoje. Jis yra taikomas už vartotojo paslaugų išjungimą bei įjungimą, vėluojančių įmokų tvarkymą, – visam tam naudojamiems bendrovės resursams kompensuoti.
Beje, sumokėjus šį mokestį,klientams nėra skaičiuojami sutartyje numatyti delspinigiai už vėlavimą apmokėti sąskaitas, o jei klientas nutaria sąskaitas ateityje apmokėti tiesioginio debeto būdu, jam mokestis anuliuojamas, ir ateityje šio mokesčio mokėti taip pat nereikės.
Daiva Selickaitė, „Omnitel“ ryšių su visuomene vadovė
[Atsakyti]
Paulius - 2009-10-14
Visiškas nesiskaitymas su klientais. Nenuostabu, kad atsiradus galimybei keisti tinklo operatorių, „Omnitel“ patyrė ko gero didžiausius klientų nuostolius. Nepaisant to, pagarbos klientui neatsirado…
Beje, mano kolegai „Omnitel“ pranešė, kad „nuo šiol nebesiųsime popierinių sąskaitų – tiesiog pranešime SMS, kiek prakalbėjai ir viskas“… Tačiau jokio pranešimo kolega negavo, o vietoj to gavo grasinimą, kad „paslaugos bus atjungtos“ ir pan…
[Atsakyti]
Genovaitė atsakė:
2009-12-08 10:32
Tikiu, kad ne aš viena, bet ir daugiau kas susidūrėte su Omnitel tokia informacija: „išrašyta sąskaita“ ir „mokėtina suma“. Ką tai reiškia? Aš sužinau savo sąskaitą ir ją apmoku, bet staiga po kelių dienų man išjungiamas ryšys dėl „skolos“ ir man aiškina, kad jūs ne visą sumą sumokėjote, o tik dalį (as esu pasirašiusi sutartį dėl 3 nr.), pasirodo man atsiuncia sms nurodydami tik mano vienos nr suma uz mėn, o kitų dviejų nr lieka skola, tada jie vėl priskaičiuoja man uz „atjungimą-pajungimą“ Ir dar gražiau, uz tą vieną nr. sumokėtus pinigus priskaičiuoja prie tų neapmokėtų ir taip[ moku po kelis kartus. Taip apgaudinėjo kol išsiaiškinau. Jokių atsakymų negaunu, jiems geriausia aiškintis telefonu, kur niekam nieko nepateiksi. Baisus, įžūlumas, melagystė ir apgaulė, su kokiu per mano gyvenimą dar nėra tekę susidurti.
[Atsakyti]
Bad - 2009-10-15
Omnitel niekad teigiamai nenustebins ir kas dar naudojasi ju paslaugomis as nesuprantu..
[Atsakyti]
Genovaitė - 2009-12-08
Bet vėluoti apmokėti saskaitas Omnitelis pats ir priverčia klaidindamas zmones su saskaitomis
[Atsakyti]
Komentuoti