Nuo šiol Bitė nuspręs, kas jų klientams įdomiau..?

cal2009-10-14  tagŽymos:   Paskelbta kategorijose Naujienos trumpai

„Yra idomesniu dalyku uz saskaitu mokejima, bet siandien paskutine diena tai padaryti be delspinigiu. Sumokeje praneskite tel. 117. Aciu. BITE.“

Štai tokio turinio SMS „pamalonina“ savo klientus „Bitė Lietuva“, paskutinę, praeito mėnesio sąskaitai apmokėti skirtą dieną.

Priminimas gal ir gerai, tačiau jo tonas tikrai ne toks, kuriuo reiktų tokius priminimus siųsti. Negi finansinė padėtis pas šį mobiliojo ryšio operatorių tokia, kad nelieka nieko kito, kaip tik tokiu tonu reikalauti pinigų? Be to, paskutinę mokėjimui skirtą dieną, visi klientai turi visas teises tai padaryti visiškai teisėtai ir be jokių grasinimų ir tokio tono priminimų. O jei „Bitė Lietuva“ ir toliau nesusitvarko su savo informacinėmis sistemomis – tai čia jau jos asmeninės problemos.

Pabaigai… Apmokėjimą šiam įžūliam operatoriui padarysime 23:55 šįvakar ir tikrai nesiruošiam nieko pranešinėt jokiais telefonais. Taip pat ateityje tikimės švelnesnio tono pranešimų ir bent šiek tiek pagarbos klientams.

Komentarų: 11

  1. Mantas - 2009-10-14

    O nesuprantu, kodėl tau ši žinutė atrodo įžūli? Man kaip tik atrodo ironiška ir originali, nes iš tiesų, sąskaitų apmokėjimas nėra pats smagiausias dalykas, ką galima veikti :) Pavyzdžiui man Omnitel nerašo sms’ų o skambina (!) aparatas ir lediniu balsu primena apmokėti sąskaitą. Vien už tai minusas, kad skambina…

    Čia šitas įrašas priminė man seną anekdotą apie alų, kai draugas kitam draugui skundžiasi prie uždarytos alinės. „Ot niekšai, galėjo juk parašyti „alaus nėra…“, o parašė „ALAUS NĖRA!“ Kiekvienas skaitytojas supranta ta zinute kitaip…

    [Atsakyti]

    Grantas atsakė:

    Ne Bitės reikalas, kas man įdomu ir kas ne. Ir be to, neprivalau skaityti tokių sms ir tuo labiau kažkur skambinti, jei mokėjimą atliksiu paskutinę, tam skirtą dieną. Nevėluoju nė minutės. Atlieku paskutinę dieną, kada tai dar galima daryti, kaip Bitė rašo, nemokant delspinigių. Ne mano problemos, jei Bitė nemato mano mokėjimo. Tegu susitvarko savo informacinę sistemą ir susitaria su Lietuvos bankais, kad matytų duomenis operatyviai.

    P.S. Tokią sms gavo ir tie, kurie jau buvo apmokėję sąskaitą, taip, kad operatyvumu Bitė tikrai nepasižymi.

    [Atsakyti]

  2. Gintaras Slavinskas - 2009-10-14

    Ne ta koja šiandien iš lovos išlipote? Man asmeniškai, ši žinutė pasirodė šmaikšti ir ironiška, tačiau tikrai ne įžeidžianti. Dėl mokėjimo 23:55 jūs jau perlenkiate lazdą. Turėtumėte žinoti, kokiu metu bankai daro pavedinimus į kitų bankų sąskaitas. Žinoma, jei mokama į to pačio banko sąskaita, tai pavedimas atliekamas iškart.

    [Atsakyti]

    Grantas atsakė:

    :) Nežinia, kaip ten su ta koja, tačiau… kad ir ironiška, tik ar verta ironizuoti kai kalba eina apie pinigus ir dar turint omeny esamą ekonominę situaciją bei tai, kad mokėjimui yra visa diena? Na niekaip niekad nepateisinsiu tokių priminimų…

    [Atsakyti]

    Gintaras Slavinskas atsakė:

    Na bet pažiūrėkime ir iš kitos pusės, ar yra pateisinamas sąskaitos apmokėjimas paskutinę sekunde? Na pavyzdžiui, tarkim darbe algai yra skirtas išmokėti 5 dienų laikotarpis, tai jums būtų maloniau, kad alga būtų pervedama paskutinę sekundę?

    [Atsakyti]

    paulius atsakė:

    žinok banko viduje mokėjimai taip pat nepervedinejimi :)

    [Atsakyti]

    paulius atsakė:

    naktį :) atsiprašau, pražiūrėjau. :)

    Grantas atsakė:

    Jeigu ir taip, bet dėl to aš neturiu jokios moralinės teisės eiti pas viršininką ir jam pareikšti, kad „yra įdomesnių dalykų uz“ algų mokėjimą, bet vistiek reikalauti, kad alga būtų išmokėtą tuoj pat ir nedelsiant.

    [Atsakyti]

  3. Nera - 2009-10-15

    Na taip, ši „šmaikšti“ žinutė suerzino ir mane. Pirmiausia tuo, jog perskaičiusi „originalius“ pirmuosius pranešimo žodžius, pamaniau, jog čia šiaip kažokia eilinė reklama, ir net iki galo jos nepaskaičiau. Žodžiu, šis tekstas man nepasirodė rimtas! Aš už, jog būtų siunčiamos priminimo žinutės, tačiau man labiau patiko nors ir „šalta“, bet labiau dalykiška „Primename, jog….“

    [Atsakyti]

  4. bizunas - 2009-10-16

    man asmeniskai bite visada atrode kaip imone nemokanti tinkamai bendrauti su klientais. vien jau ko verti tie ikyrus operatoriu skambuciai su siulymais pereiti i ju tinkla. paprasai, kad neskambintu, bet po 3 dienu vel suka.. taip kad tokie sms’ai visai nebestebina

    [Atsakyti]

    Grantas atsakė:

    Skambina ir siūlo pereiti telemarketingo specialistai. Pati Bitė su jais mažai ką bendro turi. Na, nebent tik tiek, kad siūlo jos paslaugas, o šiaip tai visiškai kita kontora…

    [Atsakyti]

Rašyti komentarą