Omnitel turi etatinius komentatorius internete?

cal2010-11-02  tagŽymos: , ,   Paskelbta kategorijose Menas žinoti

Įžvalgos pasitvirtino. Jau senokai įtarėm, kad UAB „Omnitel“ kiek nešvariai yra pradėjusi žaisti internetinėje erdvėje. O po šio, kolegos straipsnio, įtarimų jau beveik nebeliko. Bet apie viską kiek plačiau.

Po nevykusio marketinginio triuko su asmeniniais mokėjimo planais, UAB „Omnitel“ pastebėjusi interneto galią ėmė dėti nemažas pastangas, kurių tikslas buvo vienas – kaip galima labiau įsitvirtinti internetinėje erdvėje iš teigiamos pusės. Tuo tikslu net omnitel.lt internetinė svetainė buvo atnaujinta iš esmės ir dabar primena blogą. Juk Google „myli“ blogerius, ar ne? Trumpai tariant – buvo pasinaudota visomis SEO technologijomis, kad tik visi ne tokie teigiami įrašai apie šią bendrovę, Google paieškos rezultatuose būtų nustumti kuo žemiau. Pastangos davė rezultatų. Šiandien įvedus žodį „Omnitel“ į Google paieškos laukelį, pirmajame puslapyje pamatome tik vieną „nepriklausomą“ įrašą apie Omnitel. Tas įrašas priklauso blogui „Common sense“.

Nesunku pastebėti, kad pasirodančią informaciją internete nuolat stebi ir šios bendrovės ryšių su visuomene atstovė Daiva Selickaitė, kuri savo ruožtu nepamiršta visą pasirodančią informaciją pakomentuoti oficialia bendrovės  versija. Galima kirsti lažybų, kad ir šis įrašas nepraslys pro jos akis. Tačiau ir tai ne visada gelbsti. Oficiali bendrovės versija ir lieka oficialia. O štai vartotojų atsiliepimai, visai kas kita. Visuomenė juk nėra kvaila ir visada labiau patikės paprastais internautais, nei oficialia bendrovės pozicija. Štai dėl to ir atsirado tokia „nepriklausomų“ internautų dalis, kuriems bet kokia ar bent kiek neigiama nuomonė apie bendrovę „Omnitel“ yra negera ir tokią informaciją būtinai reikia papildyti sava ir neabejotinai „viena ir teisinga“ nuomone. O jei buvo aptikta informacija apie kurį nors šios bendrovės konkurentą, tai būtinai reikia įsivelti į diskusiją, kad būtent bendrovės „Omnitel“ paslaugos yra geresnės, kokybiškesnės ir visokios kitokios „esnės“. Taip nutiko ir mūsų tinklaraštyje.

Vos tik pasirodžius straipsniui apie bendrovę „Omnitel“, tuoj pat sulaukiama komentatorių, kurie visom keturiom bando įrodinėti, kad geriausios paslaugos yra tik šios bendrovės. Neprieštaraujam per daug. Tačiau  tikri skaitytojai taip pat moka skaityti ir skaičiuoti, todėl manome, kad kiekvienas pasidaro savas išvadas. O tie komentatoriai, kurie kaip jau dabar tapo beveik aišku, ne be pačios bendrovės įsikišimo staiga netikėtai yra pamilę „Omnitel“ ir visiškai nusivylę likusiais mobiliojo ryšio operatoriais, lai ir toliau šiukšlina lietuviškojoje interneto erdvėje. Tik, deja, pačiai bendrovei tai jokios garbės nedaro. Net atvirkščiai – tai ima panašėti į elementariausią sukčiavimą ir visiškai negarbingą elgesį vartotojų atžvilgiu.

Deja, vartotojų taip pigiai apsukti vistiek nepavyksta. Nepaisant milžiniškų bendrovės „Omnitel“ pastangų gerinti visuomenės nuomonę apie šią bendrovę, vartotojai savaip atsirenka kokio operatoriaus paslaugomis naudotis. Tą puikiai įrodo ir mobiliojo ryšio klientų migracijos statistika. Bendrovei „Omnitel“ ir toliau nepavyksta atsikratyti neigiamo klientų migracijos balanso. Akivaizdu, kad vartotojai kažkur kitur randa kažką geriau. Gal tada ir šiai bendrovei vertėtų, užuot tuščiai komentavus straipsnius internete, imtis tokių priemonių, dėl kurių klientai norėtų naudotis būtent bendrovės „Omnitel“ teikiamomis paslaugomis?

P. S. Straipsnio autorius ir Grant.lt jokių tiesioginių ar netiesioginių ryšių nei su vienu mobiliojo ryšio operatoriumi Lietuvoje neturi. Išskyrus tai, kad naudojasi visų trijų mobiliojo ryšio operatorių teikiamomis paslaugomis.

Komentarų: 9

  1. P. - 2010-11-02

    Patvirtinu, kad tikrai turi :)

    ir dar vienas dalykas – „Omnitel“ atstovė spaudai yra Daiva Selickaitė, ne Savickaitė.

    [Atsakyti]

    Grantas atsakė:

    Dėkui, pasitaisėm… :)

    [Atsakyti]

  2. Varingis - 2010-11-02

    Esu Omnitel „vartotojas“ ir galiu pasakyti kodėl vyksta migracija… Nes Omniteliui visai neįdomūs esami klientai. Beveik joks lojalumas neskatinamas.

    [Atsakyti]

  3. Marijus - 2010-11-02

    Prisimenu kaip vienas dėstytojas prieš 4 metus bare prie alaus bokalo aiškino mums, kad geriausias verslo planas užsiimti viešaisiais ryšiais ir slaptai reklamuoti prekę komentaruose. Nelaukiau tos dienos kai tokie viešieji ryšiai taps realybe, bet sulaukiau…

    [Atsakyti]

  4. Phone - 2010-11-10

    Puikus straipsnis.

    [Atsakyti]

  5. zvilgsnis - 2010-12-07

    Klaida radau, gal reiketu istaisyti ja?
    Štai dėl ir atsirado tokia „nepriklausomų“ internautų dalis, kuriems bet kokia ar bent kiek neigiama nuomonė apie bendrovę „Omnitel“ yra negera ir tokią informaciją būtinai reikia papildyti sava ir neabejotinai „viena ir teisinga“ nuomone.

    [Atsakyti]

    Grantas atsakė:

    Dėkui, pasitaisėm.

    [Atsakyti]

  6. zvilgsnis - 2010-12-07

    Noriu pasiteirauti, kodel ne po visais straipsniais yra galimybe parasyti komentara ar nuomone? Ar nevertetu ivesti opcija, kuria suteikiama galimybe pamacius klaida ja istaisyti neuzimant vietos komentaruose ir nerasant apie tai pranesimo? Rusu saite Mail.ru tas padaryta.

    [Atsakyti]

  7. zvilgsnis - 2010-12-07

    Labai puikus straipsniai, malonu skaityti visa tai. Jais tarsi sudaromas impulsas issakyti savo nuomone ar palikti komentara. Pagarbiai.

    [Atsakyti]

Rašyti komentarą