„Omnitel“ savivalė: naujas mokėjimo planas „Asmeninis“

cal2009-03-01  tagŽymos: ,   Paskelbta kategorijose Menas žinoti

mobilusDaugelis UAB „Omnitel“ klientų, pasirašiusių abonentinis sutartis gavo laiškus pranešančius, kad nuo 2009 metų kovo 15 d. arba balandžio 1 d. (priklausomai kaip skaičiuojamas abonentinis mėnuo) jiems bus vienašališkai pakeisti mokėjimo planai.

Visi iki tol galioję senieji mokėjimo planai yra naikinami. Bet kuris iki šiol turėtas mokėjimo planas visiems seniems „Omnitel“ abonentams bus priverstinai pakeistas į naują mokėjimo planą „Asmeninis“, kuris kiekvienam klientui sudaromas asmeniškai, įvertinus per praėjusius 12 mėnesių prakalbėtas sumas bei nustačius vieno mėnesio vidurkį. Tokia paskaičiuota suma yra nustatoma kaip minimali už kurią Jums suteikiama nuo 50 % daugiau laiko kalbėti ir siųsti SMS žinučių.

Nesunku įsitikinti, kad toks planas neleis Jums sumažinti išlaidų mobiliajam ryšiui. Dar blogiau, jei per praeitus metus nors vieno mėnesio Jūsų sąskaita už mobilųjį ryšį buvo gerokai didesnė nei įprastai: pavyzdžiui buvote išvykęs į užsienį, skambinote užsienyje esančiam giminaičiui ar tiesiog šiaip teko daug bendrauti telefonu. Tokie faktai gali žymiai įtakoti Jūsų vieno mėnesio sąskaitos vidurkį, todėl minimali suma, už kurią privalėsite naudotis mobiliojo ryšio paslaugomis gali pasirodyti ne tokia jau ir maža. Ir UAB „Omnitel“ pasirodo visai nesvarbu, kad Jums nereikia 3 ar 5 valandų pokalbiams. Galite kalbėti tik 5 minutes per mėnesį, bet mokėti vistiek teks Jums apskaičiuotą sumą, įvardintą kaip minimalią.

Taigi, ką daryti jei Jūsų netenkina tokia UAB „Omnitel“ savivalė? Turite 2 pasirinkimus: žavi konsultantė Jums maloniai pasiūlys pasirinkti vieną iš 2009 metų pradžioje įvestų planų, kur be gerokai didesnių tarifų yra taikomas ir sujungimo mokestis arba galite pareikšti norą išvis nutraukti abonentinę sutartį, net jei ji dar ir nepasibaigus. Beje, apie pastarąjį pasirinkimą, tos pačios žavios konsultantės, dėl savaime suprantamų priežasčių, informuoti tikriausiai nebūsite.

Remiantis Ryšių Reguliavimo Tarnybos (RRT) aiškinimu, operatoriui vienpusiškai keičiant sutarties sąlygas, klientai privalo būti informuoti ne mažiau kaip prieš mėnesį bei jiems turi būti pranešta apie galimybę nutraukti sutartį, nemokant nustatyto netęsybų mokesčio. Taigi, Jūs turite teisę nutraukti abonentinę sutartį arba perkelti savo numerius pas kitą operatorių ir nemokėti netęsybų. Tačiau nemanykite, kad UAB „Omnitel“ paspaus Jums ranką ir palinkės sėkmės. Tik ne Lietuvoj ir tik ne UAB „Omnitel“. Galite nemaloniai nustebti, kai Jums bus nė kiek nesivaržant pradėta skaičiuoti gauta naudą, kurią Jūs privalėsite sumokėti, nutraukdami sutartį. Gautos naudos skaičiavimo metodika net šiandien daugeliui UAB „Omnitel“ darbuotojų dar yra neįveikiamas uždavinys. Teko aplankyti ne vieną saloną ir net kelis kartus skambinti į klientų aptarnavimo centrą, bet vis išgirsdavau skirtingas skaičiavimo metodikas ir skirtingas sumas. O į elektroniniu paštu išsiųstą prašymą išaiškinti kiek ir už ką turėsiu mokėti nutraukdamas sutartį, gavau atsakymą, kad patikslinčiau asmens duomenis ir man bus viskas išaiškinta. Kitame savo laiške padariau ko buvau paprašytas, bet taip jokio atsakymo ir negavau. Laišką pakartojau, bet atsakas toks pat.

Užsukus į vieno iš didžiausio Lietuvos miesto centrinį klientų aptarnavimo saloną, konsultantės buvau nukreiptas pas patį salono vadovą. Bet kadangi jo tuo metu darbo vietoje nebuvo (pietavo), todėl paprašė palikti savo telefono numerį ir pažadėjo dar tą pačią dieną su manim susisiekti. Manot paskambino? Nemanykit… gal kas nors kitas ir galėtų, bet tik ne UAB „Omnitel“. Ir taip elgiasi įmonė, pelniusi geriausiai klientus aptarnaujančios įmonės vardą?

Beje, dar vienas pastebėjimas… Visiems esamiems ir būsimiems UAB „Omnitel“ klientams, patariu atidžiai tikrinti gaunamas sąskaitas. Bent jau savojoje, ne kartą teko pastebėti „netikslumų“, kurie be atsiprašymo buvo ištaisyti paskambinus į klientų aptarnavimo centrą, arba užsukus į klientų aptarnavimo saloną. Nepagrįstai paskaičiuotos sumos buvo nurašytos išrašant kito mėnesio sąskaitą. Kartais tas litas ar du nėra verti to laiko, kurį sugaišti tokiam procesui, bet reikia pripažinti, kad garbės tokie „netikslumai“ operatoriui tikrai nedaro. Tai paprasčiausia vagystė iš Jūsų kišenės. O įvertinus kiek tokių neapsižiūrėjusių ar paprasčiausiai nepasiskaičiavusių gali būti per visus UAB „Omnitel“ klientus, suma gali būti visai nemaža, kuri jau galėtų sudominti ir Lietuvos teisėsaugininkus.

Su Pagarba,

Vis dar UAB „Omnitel“ klientas

Komentarų: 2

  1. jonas - 2009-03-12

    as su jumis 100% sutinku perskaicius jusu teksta,esu 10 metu omni klientas,ir per ta laikotarpi panasiu fokusu del saskaitu ir del aptarnavimo buvo.Todel nusprendziau pereit i kita tinkla geguzes menesi baigiasi sutartis ir Adios omniteli.

    [Atsakyti]

  2. AmorPourHomme - 2009-03-26

    As manau kad jus esate labiau ne 10metu klientas, o kaip iprasta tele2 darbuotojas neturintis ka veikt ir deziformuojantis internete

    [Atsakyti]

Rašyti komentarą