Dar vienas UAB „Omnitel“ spjūvis į veidą (papildyta)
2009-03-14 Žymos: Asmeninis planas, Omnitel Paskelbta kategorijose Menas žinoti
Cha cha cha… Toks, visos šios situacijos galutinis įvertinimas. Iš tikro, belieka tik sarkastiškai nusikvatoti, apibendrinant UAB „Omnitel“ veiksmus, „asmeninių“ pasiūlymų kontekste.
Grant.lt tęsia pasakojimų ciklą, apie bendravimą su UAB „Omnitel“. Čia galite paskaityti pirmąją šio ciklo dalį. Apie tai kaip laukiau išskirtinio pasiūlymo, rašiau čia. O šis pasakojimas jau trečiasis ir galbūt jau paskutinis.
2009 m. kovo 12 d. (ketvirtadienį), pavakarį sulaukiau dar vieno skambučio iš UAB „Omnitel“. Nežinomas telefono numeris ekrane skelbė, kad man skambina norintis likti nežinomas žmogus. Pasirodo skambino ta pati, malonaus balso savininkė. Pastaroji, pakankamai liūdnu balsu patikino, kad sprendimai jau priimti ir rytoj, tai yra 2009 m. kovo 13 d. (penktadienį) man bus paskambinta ir kažkas pasiūlyta. Maloniai atsiprašė ir pasiūlė palaukt iki rytojaus. Man sutikus, ji atsisveikino.
Nieko sau, pamaniau. Mat kaip UAB „Omnitel“ staiga manim pradėjo rūpintis. Skambina kiekvieną dieną ir tik tam, kad pasakytų jog man ruošiama staigmena. Su nekantrumu laukiau penktadienio. Deja, penktadienis atėjo, penktadienis ir praėjo. Mano telefonas jokių skambučių iš UAB „Omnitel“ daugiau nebesulaukė.
Mane kankina vienas klausimas: UAB „Omnitel“ taip specialiai tempė laiką, ar visgi eilinį karta vėl kažką, kažkur pamiršo? Galbūt jie tikėjosi taip pratempti laiką iki kovo 15 (nors asmeninis planas man įvedamas tik nuo balandžio 1 d.)? O gal tiesiog tempė laiką tam, kad nebespėčiau perkelti numerių pas kitą operatorių, nes perkėlimas užtrunka apie 2 savaites. Bet kuriuo atveju, atsakas į jų ketinimus pakeisti planą jau paduotas, tad galiu išeiti bet kada. Be to, pagal kito operatoriaus preliminarius paskaičiavimus, spėsiu tai padaryti ir iki 2009 m. balandžio 1 d.
Neberašysiu čia apie UAB „Omnitel“ požiūrį į klientus ar jų marketingo politiką. Tuščias rankų varginimas. Noriu tik vieno, kad tokių kompanijų Lietuvoje būtų kuo mažiau ir visiems skaitytojams linkiu kaip galima mažiau susidurti su tokia operatorių politika. Visiems sėkmės ir ačiū, kad skaitėte.
PAPILDYMAS. El. paštu plinta el. laiškas, raginantis nepasiduoti UAB „Omnitel“ savivalei. Jo neredaguota tesktą pateikiu žemiau.
Gink savo teises! Turėk stiprius argumentus!Omnitel informavo visus savo abonentus, kad jiems automatiškai bus paskirtas naujas mokėjimo planas „Asmeninis“. Plano esmė – abonentas privalės mokėti fiksuotą mokestį, kuris nustatomas atsižvelgiant į tai, kiek vidutiniškai jis išleisdavo telefonui praėjusiais metais. Tai reiškia, kad šiais metais Omniteliui turėsi išleisti ne mažiau negu pernai, nepriklausomai nuo to, kiek kalbėsi.
Už šią sumą Omnitel teigia suteikiantys 50 proc. daugiau minučių ir SMS’ų lyginant su praėjusių metų abonento vidurkiu. Apie vienos minutės ir SMS kainą nieko nesakoma – ji irgi nustatyta individualiai.
Omnitel teigia, kad jeigu šis pasiūlymas tau nepriimtinas, gali pasirinkti bet kurį kitą Omnitel siūlomą naują mokėjimo planą su naujomis kainomis ir naujai įvestais sujungimo mokesčiais. Jokios galimybės atsisakyti pasiūlymo ir pasilikti senojo plano sąlygas nėra. Tuo tarpu Omnitel konsultantės primygtinai rekomenduoja imti asmeninį planą, esą jis daug geresnis nei nauji planai su brangesniais skambučiais.
Jei nenori pasmerkti savęs „Asmeninio“ plano pinklėms arba rinktis naujų brangesnių planų, žinok, kad gali ramiai atsisveikinti su Omnitel ir eiti ieškoti kitų operatorių NEMOKĖDAMAS jokių netesybų.
Žinok savo teises ir nebijok jas apginti, net jei:
1. Omnitel pranešime nėra nurodyta abonento teisė nutraukti sutartį be netesybų, nors pagal teisės aktus jie tai privalėjo padaryti.
2. Omnitel įspėja savo klientus apie naujo plano automatišką įvedimą mažiausiai prieš 30 d., per kurias tu turi teisę nesutikti su vienašališkai pakeistomis sutarties sąlygomis ir laisvai ją nutraukti. Spėk nutraukti sutartį, kol naujasis planas neįsigaliojo!
3. Omnitel konsultantai, atsakydami į klientų klausimus, ne visiems kalba tą patį ir meluoja apie netesybas, nes įstatymai ir atsakingų institucijų atstovų pasisakymai sako ką kita.
Turėkit stiprius savo argumentus:
- Jei Omnitel teigia, kad nenorėdamas nei „Asmeninio“ plano, nei kokio nors kito ir nusprendęs nutraukti sutartį turi mokėti netesybas (nes Omnitel neva nepakėlė minutės kainų), ŽINOK, kad sąlygų keitimas yra nebūtinai minutės kainos keitimas, bet ir mėnesinio mokesčio keitimas IR KAD, „Jei operatorius pakeičia Sutarties sąlygas, abonentas turi teisę nutraukti Sutartį anksčiau laiko be netesybų, jei naujosios Sutarties sąlygos jam nepriimtinos.“ (Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių 12 p. (2005-12-23 LR Ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus įstatymas Nr. 1V-1160)
- Jei Omnitel sako, kad netesybų neturėsi mokėti, tačiau privalėsi sumokėti Omnitel patirtus nuostolius, pvz. mokestį už telefoną (taip jie rašo ir savo web puslapyje) ŽINOK, kad „nuostolius turėtum kompensuoti TIK TUO ATVEJU, jeigu jie atsirastų dėl tavo kaltės. (LR Civilinis Kodeksas 6.248 str., 6.256 str.).Tačiau šiuo atveju tavo kaltės nėra, nes nutrauki sutartį dėl operatoriaus veiksmų, kurie tau yra nepriimtini.
Procedūra nutraukiant sutartį:
- Pasiimk pasą ir nueik į Omnitel saloną
- parašyk ir įteik jiems prašymą raštu nutraukti sutartį, nurodyk, kad nutrauki dėl to, kad tu nesutinki su pakeistomis sąlygomis.
- Nesutik su jokiom netesybom ir nuostolių už telefoną padengimu (pagal aukščiau išvardintus teisės aktus)
O tada eik pas bet kurį kitą operatorių, tik atidžiai nagrinėk, ką jie tau pasiūlys. Kai lyginsi kainas, nepamiršk prie minutės kainos pridėti sujungimo mokestį, jei toks yra. Per padidintą stiklą paskaityk visas „pastabas“ ir „papildomas sąlygas“. Ir VISADA atsimink, kokias turi teises ir kad įstatymai ir valstybė yra sukurti tam, kad tave gintų!
Už pilietišką visuomenę! Už vartotojų teises!
Persiųsk šį laišką pažįstamiems, patekusiems į tokią pačią bėdą – pravers.
P.S.: Jei nori pasilikti seną numerį, tai prieš nutraukdamas sutartį eik pas kita operatorių ir parašyk perkėlimo prašymą. Daugiau gali ieškoti internete – nepriklausomuose bloguose, forumuose, komentaruose.
Kiti kategorijos įrašai:
- Lietuvoje išrastas judančio žmogaus tapatybės identifikavimo prietaisas 2013-01-28 0
- Neradę IT specialistų Lietuvoje, darbuotojų ieškos ir užsienyje 2012-07-27 0
- TEO LT padidino mokestį už internetą. Vartotojai gali nutraukti sutartis be netesybų 2012-04-04 1
- Kas tikrai pirmiausia Omnitel? 2011-06-17 6
Komentarų: 7
Gemar - 2009-03-14
tas laiskas buvo siustas tik silpnaprociams kurie neatsikiria gero plano nuo blogo?
[Atsakyti]
adomas - 2009-03-15
trmpai ir aiškiai… Nutraukiau penktadienį sutartį. Jei bandys kažkokio įrangos mokesčio reikalauti – susitiksime su Omniteliu teisme.
[Atsakyti]
Tikrovė - 2009-03-16
šis įrašas melagingas – niekas su mistiniais pasiūlymais palaukti iš Omnitel neskambina. Nebent konkurentai pokštauja. Bet greičiausiai jie pokštauja šiame bloge.
[Atsakyti]
LL - 2009-03-16
Omnitelyje liks tik tie, kuries pasiūlė 5 ct/min ar panašiai… taigi iš jų nebus pelno ir Omnitel bankrutuos….jau šiemet taps TEO padaliniu mobiliam tinklui..Juk Telia Sonera valdo tapati…
[Atsakyti]
Vytautas - 2009-03-16
Omnio vadybininkai kaip ufonautai kazkokie: man minutes tarifas liko toks pats, kaip ir buvo pernai, tik kad min mokestis isaugo kelis kartus o tie keistuoliai bando man irodyti, kad man tai naudinga… :)
Siaip begti nuo ju kol kas nesiruosiu, nes del keliu centu begioti neprates, bet sita ju bajeri turesiu omeny kita karta pasirasinedamas sutartis…
[Atsakyti]
vytas - 2009-03-16
Jeigu kas nors džiaugiasi asmeniu planu, tai dar nežino, kokį siurprizą gaus jeigu kada nors sugalvos sutartį nutraukti.
Cituoju Omnitel laišką:
Gerb. Kliente, dekojame uz Jusu laiska.
Apsisprendus nutraukti sutartį, sutartyje numatytos netesybos nebus skaičiuojamos, tačiau prašysime padengti bendrovės nuostolius. Nuostoliai yra nuolaida suteikta mobiliojo ryšio įrenginiui įsigyti ar nuolaidos pokalbių tarifams.
Su pagarba
OMNITEL Klientu aptarnavimo centras,
tel. : 1533, 8 ~ 698 63333, 117 Infolinija,
faksas (8 ~ 5) 2745574,
el. p. info@omnitel.net
TAD RUOŠKITĖS.
Sugalvoję kada nors nutraukti sutartį mokės už Omnitelio patirtus „nuostolius“. Jeigu asmeniniame plane minutė kainuoja 15 centų, o kituose planuose 25 centai, tai 10 centų skirtumą padaugintą iš DAUG DAUG minučių Omnitelis paprašys sumokėti. RUOŠKITĖS
[Atsakyti]
Almantas - 2009-04-08
Mano manymu Omnitelis aiškiai bando kvailių eiškoti ir manau mane nori apgauti. Esu paėmęs telefoną 2 metams išsimokėtinai ir akcijinį. Kovo 31 d. atsisakiau sutarties ir visų galimų baudų, nuolaidų už telefoną, netesybų mokėjimo. Per Omni akciją man mokestis padidėtų 10 lt. Iki 26. Neprakalbėdavau ir to ką duodavo už 15 lt. Žodžiu su tuo ASMENINIU planu nepataupysi. Omnis užsitikrina stabilias pajamas. Pabėgau į TELE2 ir paėmiau MINI planą 4 Lt. Manau kad mokėsiu kokius 8 lt. Skirtumas yra.
Dėl nutrauktos sutarties Omni reakcijos dar nežinau. Bet mano teisininkas sako, kad Omni nenorės teistis. Matysim. Pažadu informuoti apie tolesnius veiksmus.
[Atsakyti]
Komentuoti